Έχετε δημιουργήσει το brand σας από το μηδέν. Είστε έτοιμοι να δείτε τις πωλήσεις σας να αρχίσουν πραγματικά να απογειώνονται. Υπάρχει μόνο μία πρόκληση που έμεινε να αντιμετωπιστεί: η δημιουργία μιας συναρπαστικής ιστοσελίδας.
Μπορεί να έχετε πολλές και μεγάλες ιδέες, αλλά εάν δεν κάνετε τα σωστά βήματα και δεν απευθυνθείτε στο σωστό κοινό, οι κόποι σας θα πάνε χαμένοι. Εάν είστε έτοιμος να ξεκινήσετε μια ισχυρή ιστοσελίδα, εδώ είναι 4 βασικά στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπ όψη σας.
1. Δώστε έμφαση στην λειτουργία της ιστοσελίδας σας
Έχει το site σας ως στόχο την ενημέρωση; Την πώληση; Να ενθαρρύνει τους επισκέπτες ώστε να δοκιμάσουν την υπηρεσία σας ;
Αν ο σκοπός σας περιλαμβάνει την πώληση προϊόντων online, θα χρειαστείτε μια λύση λογισμικού που έχει σχεδιαστεί για το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως το Shopify, Magento, OpenCart, WooCommerce (μερικά από όσα κυκλοφορούν). Αν το site σας περιλαμβάνει μόνο πληροφορίες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το WordPress ή ένα παρόμοιο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου, ανοιχτού πηγαίου κώδικα, όπως το Drupal.
Όποια και αν είναι η λειτουργικότητα που χρειάζεστε, βεβαιωθείτε ότι θα εστιάσετε σε αυτή, χωρίς να «χάσετε την μπάλα».
2. Ενσωματώστε το εμπορικό σας σήμα
Γνωρίζετε ήδη ότι το εμπορικό σήμα σας είναι η ταυτότητα της επιχείρησή σας. Γνωρίζετε επίσης ότι η αναγνωσιμότητα του σήματος σας, είναι το κλειδί για την επιτυχία της επιχείρησης. Αλλά αν περιορίσετε το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας με ένα λογότυπο στη γωνία της αρχικής σελίδας σας, χάνετε ένα τεράστιο εργαλείο που θα μπορούσε να βοηθήσει στο αντίκτυπο της επιχείρησης σας.
Το εμπορικό σας σήμα, πρέπει να είναι εμφανές με συνέπεια σε όλη την online παρουσία σας.
«Δέστε» την μάρκα σας σε όλα τα στοιχεία του site σας, από τις εικόνες σας μέχρι το χρώμα της σελίδας σας, ώστε να βοηθά τους επισκέπτες σας να σας αναγνωρίσουν, να συνδέουν την επιχειρηματική σας ιδέα με τα προϊόντα και το περιεχόμενο σας, και ίσως το πιο σημαντικό, να θυμούνται την επιχείρησή σας πολύ καιρό μετά την προβολή της ιστοσελίδας στον περιηγητή τους.
Ενσωματώστε το εμπορικό σήμα σας σε κάθε πτυχή του site σας, και η δύναμη και η αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας σας, θα ανέβουν στα ύψη .
3. Σχεδιασμός για το κοινό του mobility (Responsive)
Η αγορά κινητής τηλεφωνίας καταλαμβάνει πλέον ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών του Διαδικτύου και σύντομα θα ξεπεράσει τους χρηστές των desktop.
Για αυτό το λόγο πρέπει να δώσετε μεγάλη έμφαση στην προσέγγιση χρηστών κινητής τηλεφωνίας που σερφάρουν. Ενσωματώνοντας μια Responsive έκδοση του site σας, η οποία επιτρέπει στη σελίδα σας να προσαρμοστεί στις εκάστοτε διαστάσεις οθόνης του χρήστη, με φιλικό προς τη πλοήγηση τρόπο, και να ταιριάξει σε κάθε συσκευή, θα πετύχετε την μεγίστη δυνατή απήχηση του site σας.
4. Τα μικρά πράγματα παίζουν μεγάλο ρολό
Αν νομίζετε ότι μπορείτε άπλα να πετάξετε ένα βασικό πρότυπο website, να προσθέστε μερικά γραφικά και λίγο κείμενο στον ελεύθερο χρόνο σας, περιμένοντας να πετύχετε, πρέπει να γνωρίζετε ότι η λογική σας είναι ο βασικά υπεύθυνος λόγος, για την αποτυχία που πρόκειται να βρείτε μπροστά σας.
Κάθε πτυχή της ιστοσελίδας σας είναι ζωτικής σημασίας, μέχρι και στην παραμικρή της λεπτομέρεια! Το περιεχόμενό των κείμενων σας θα πρέπει να προκαλεί engagement χρηστών, οι εικόνες σας θα πρέπει να είναι ελκυστικές και να «δένουν» το εμπορικό σας σήμα, τα call to action της θα πρέπει να είναι ξεκάθαρα και άπλα .
Μην χρησιμοποιείτε μεθόδους DIY στη σελίδα σας, ελπίζοντας σε θαύματα. Μην φοβάστε να πληρώσετε κάποιον επαγγελματία που να μπορεί να κατανοήσει το όραμα σας και να ολοκληρώσει ένα project με τον σωστό τρόπο, αναδεικνύοντας το. Πιστέψτε στο Return Of Investment και θα δικαιωθείτε από τον πρώτο καιρό. Ερευνήστε και δοκιμάστε κάθε λεπτομέρεια για να βεβαιωθείτε ότι ταιριάζει με το επιχειρηματικό σας μοντέλο και τους στόχους σας. Έτσι, η ιστοσελίδα σας θα είναι συναρπαστική και θα έχετε μια φιλόδοξη αρχή της ιδέας σας.