Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν. Η καμπάνια σας είναι έτοιμη; Ας αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί από τις αναγκαίες αλλαγές στην διαδικτυακή της καμπάνιας, βάση της περιόδου.

Η εορτή των Χριστουγέννων τυγχάνει να συνοδεύει το τέλος του έτους, επομένως είναι μια καλή ευκαιρία για να αναλύσετε τις κορυφαίες τάσεις της χρονιάς που πέρασε και να βασίσετε τις καμπάνιες σας σε αυτές.
Μιλώντας υποθετικά, με γνώμονες το έτος 2014 και μετρήσεις βασισμένες στα Google Trends, οι τρεις κορυφαίες τάσεις στο διαδίκτυο το 2014 ήταν οι εξής:

Τάση 1: Βίντεο

Τα βίντεο αποτελούν τώρα το 90% του συνόλου της κίνησης στο διαδίκτυο.
Οι χρήστες του Facebook παρακολουθούν κάθε μέρα βίντεο συνολικής διάρκειας 500 ετών.
Ο αριθμός των επισκεπτών του YouTube έχει αυξηθεί στο 1 δις το μήνα.

Τάση 2: Social Media

Το 77% των χρηστών του Internet έχουν λογαριασμό σε τουλάχιστον ένα δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης.
Οι ίδιοι αυτοί χρήστες έχουν 4 φορές περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν ένα προϊόν, όταν τους το συστήσει φίλος.
Τα κοινωνικά δίκτυα είναι τώρα ουσιαστικό κομμάτι της διαδρομής του καταναλωτή.

Τάση 3: Mobile

Το 38% όλων των αναζητήσεων γίνονται τώρα από smartphone.
Οι χρήστες Smartphone αντιπροσωπεύουν το 60% του πληθυσμού.

Γιατί πρέπει να ξεκινάμε νωρίς τις αλλαγές στις εποχιακές μας καμπάνιες;

Ο κόσμος γενικά γκρινιάζει όταν στο σουπερμάρκετ αρχίζουν τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια από τα μέσα Σεπτεμβρίου. Η αλήθεια όμως είναι πως οι καταναλωτές προετοιμάζονται για τη μεγάλη μέρα, πολύ νωρίτερα.

Το 23% έχει ήδη αρχίσει να αγοράζει δώρα από τα μέσα Νοεμβρίου.

Τα Google Trends δείχνουν ότι οι χρήστες του Internet αρχίζουν την έρευνα για δώρα Χριστουγέννων μερικούς μήνες πριν τα Χριστούγεννα.

epoxiako_internet_marketing
Το 84% των καταναλωτών κάνουν εκτενή έρευνα στο διαδίκτυο, πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά. Αυτό δείχνει πόσο σημαντική είναι η αναζήτηση online κατά τη διάρκεια της περιόδου των Χριστουγέννων. Όσο περνάει ο καιρός γίνεται και πιο σημαντική.

Εποχικό πρόγραμμα

Ήρθε λοιπόν η ώρα να αυξήσετε την προβολή σας. Από τώρα και μέχρι το τέλος του έτους, θα πρέπει να σκέφτεστε να κάνετε τα παρακάτω:

Οκτώβριος:
Ώρα να βεβαιωθείτε πώς μπορούν να σας βρουν, οπότε:
– Ενεργοποιήστε τις διαφημίσεις σας για smartphone και τάμπλετ.
– Χρησιμοποιήστε remarketing tags στην ιστοσελίδα σας.
– Εστιάστε στα πιο δημοφιλή προϊόντα σας.

Οκτώβριος και Νοέμβριος:
– Αντιδράστε στις αλλαγές της αγοράς, και προσαρμόζετε τις προσφορές και τα κονδύλια σας καθημερινά.
– Στήστε τις καμπάνιες remarketing.

Δεκέμβριος:
Υπάρχει ακόμη μεγάλη δυνατότητα να φτάσετε το κοινό σας, οπότε, κάντε τις διαφημίσεις σας πιο ενδιαφέρουσες, προσθέτοντας λεπτομέρειες με τυχόν προσφορές που έχετε.
-Χρησιμοποιήστε location extensions για να δείξετε στους αγοραστές πού θα σας βρουν.
-Προσαρμόστε τα keywords με θέμα τα Χριστούγεννα.

Ρύθμιση ακριβείας της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας σας, με Google Shopping

Το Google Shopping προσφέρει έναν απλό κι ευέλικτο τρόπο να οργανώσετε τον κατάλογο των προϊόντων σας, να προσαρμόσετε ανάλογα τις καμπάνιες σας και να συνδέεστε εύκολα με τους πελάτες σας από όλες τις συσκευές.

Βεβαιωθείτε πως ακολουθείτε τις βασικές αρχές του Google Shopping:
Κάνετε bid βάσει των στόχων σας και του ανταγωνισμού:
– Κάντε χρήση στοιχείων benchmark και impression share για να ορίσετε τα καλύτερα bid σας
– Κάντε περισσότερα bid κι αυξήστε τα κονδύλια όταν αναμένετε αιχμή στην κίνηση ή αλλαγές στη ζήτηση.

Διευκολύνετε τους αγοραστές από κινητές συσκευές:
-Κάντε υψηλότερο bid για ερωτήσεις από όσους είναι κοντά στο κατάστημα.
– Απλοποιήστε τις αγορές και το checkout.
– Μην ξεχνάτε το mobile tracking.

Δημιουργείτε feeds καλής ποιότητας και τα διατηρείτε ενημερωμένα:
– Χρησιμοποιείτε σχετικούς τίτλους, περιγραφές και εικόνες, για να βελτιώνετε το CTR, χωρίς να δημιουργείτε keywords.
– Διατηρείτε το feed σας ακριβές και ανανεωμένο.

Δομείτε τις καμπάνιες σας όπως θα δομούσατε την πρώτη σελίδα του καταστήματός σας:
– Προωθείτε τα εποχικά είδη με ξεχωριστή καμπάνια.
– Χρησιμοποιείτε πολλαπλές καμπάνιες και προτεραιότητες για να προωθήσετε τις γρήγορες πωλήσεις.

Επίσης,

  1. Να βελτιώσετε την ποιότητα του data feed σας και να δημιουργήσετε περιεχόμενο ειδικά για τις γιορτές.
  2. Να προγραμματίσετε τη στρατηγική σας για τις γιορτές, εκμεταλλευόμενοι την παρατεταμένη περίοδο αγορών και την αυξημένη κίνηση.
  3. Να εκμεταλλευθείτε τις προωθητικές ενέργειες των εμπόρων και των πιστοποιημένων καταστημάτων, για να ξεχωρίσετε αυτή τη σεζόν.
  4. Συνδεθείτε με τους αγοραστές με κινητές συσκευές, αυξάνοντας την επένδυσή σας στο mobile.
  5. Ανεβάστε τον κατάλογο των προϊόντων σας στο διαδίκτυο, για να οδηγήσετε περισσότερο κόσμο στα καταστήματά σας.
  6. Βάλτε ολόκληρο τον κατάλογο των προϊόντων σας στο feed και βεβαιωθείτε πως παραμένετε ανταγωνιστικοί όταν προωθείτε τις προσφορές σας – ο ανταγωνισμός πάντα θέλει να εκμεταλλευτεί τη Χριστουγεννιάτικη σεζόν.

Ρύθμιση ακριβείας της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας σας, με mobile advertising

Η αναζήτηση στο διαδίκτυο μετακινείται από το desktop στο mobile:

Η αναζήτηση από κινητό τηλέφωνο είναι το σημείο εκκίνησης του 65% των «εξορμήσεων» των καταναλωτών.
Στη συνέχεια, το 61% συνεχίζει την αναζήτηση από υπολογιστή desktop και μόνο το 4% από τάμπλετ.

Πρέπει να φροντίσετε να εμφανίζεστε σωστά σε μικρότερες οθόνες.

  • 69% των χρηστών smartphone, αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα στο κινητό τους
  • 57% των χρηστών smartphone αναζητούν πληροφορίες τοπικά, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα
  • 37% των αναζητήσεων από smartphone καταλήγουν σε αγορά από τοπικό κατάστημα.

Ρύθμιση ακριβείας της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας σας, με mobile advertising

Οι κορυφαίες συμβουλές για τις διαφημίσεις σε Mobile:

– Φροντίστε οι διαφημίσεις σας είναι ορατές στις υψηλότερες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης από το κινητό, αυξάνοντας τα bids σας.
– Προσαρμόστε και βελτιστοποιήστε τη σελίδα προορισμού για κινητές συσκευές, ώστε να βελτιώσετε την εμπειρία του επισκέπτη.

  • 85% των χρηστών του διαδικτύου, βλέπουν μόνο τις υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • 70% των χρηστών smartphone απαιτούν οι ιστοσελίδες να δουλεύουν εξ ίσου καλά στην κινητή συσκευή και στον υπολογιστή τους.

Ρύθμιση ακριβείας της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας σας, με mobile advertising

Μπορείτε να διαφημιστείτε σε κινητές συσκευές χρησιμοποιώντας το Google Search, το Google Display Network ακόμα και το Youtube.

Αυτά είναι τα πιο κοινά extensions για mobile advertising στο Google Search:

Location Extensions

Τα Location Extensions προσθέτουν μια έξτρα σειρά στη διαφήμισή σας, επισημαίνοντας την τοποθεσία του καταστήματός σας. Επιτρέπουν στους πελάτες σας να πάρουν άμεσα οδηγίες για το πώς να φτάσουν στην επιχείρησή σας. Οι διαφημιζόμενοι παρατηρούν, κατά μέσο όρο, αύξηση του CTR κατά 10% από τα location extensions.

Call Extensions

Τα Call Εxtensions σάς επιτρέπουν να προσθέσετε έναν αριθμό τηλεφώνου στη διαφήμισή σας, διευκολύνοντας του πελάτες να σας καλέσουν απευθείας. Επίσης, τα Call extensions σάς παρέχουν αναλυτική αναφορά των τηλεφωνημάτων που δέχεστε από τις διαφημίσεις σας. Οι διαφημιζόμενοι παρατηρούν, κατά μέσο όρο, αύξηση του CTR κατά 6-8% από τα call extensions.

Mobile Bids

Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία αποδοτικότητας για να προσαρμόσετε τα bids ανά τοποθεσία και να αυξήσετε την ορατότητά σας, όταν οι πελάτες είναι κοντά σε κάποιο κατάστημά σας. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τα bids για συγκεκριμένες ώρες και συσκευές, όταν οι πελάτες είναι πιθανό να μετακινηθούν από συσκευή σε συσκευή κατά τη διάρκεια της αγοραστικής περιόδου.

Εκμεταλλευτείτε τη ζήτηση για mobile shopping και φέρτε κόσμο στο κατάστημα με τα mobile bids και τα extensions την περίοδο των εορτών.

Ρύθμιση ακριβείας της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας σας, με Remarketing

Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν χρόνο πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά, ειδικά αν πρόκειται για δώρα αγαπημένων προσώπων. Αυτό σημαίνει πως μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα σας ίσως να μην είναι αρκετή.

Το Remarketing είναι ένα καλός τρόπος να πείσετε τον καταναλωτή που είναι αναποφάσιστος να επιλέξει εσάς. Χρησιμοποιήστε το για να ωθήσετε τις πωλήσεις και να κλείσετε τον κύκλο της αγοράς, προσεγγίζοντας παλαιότερους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.

  • 96% των επισκεπτών φεύγουν από την ιστοσελίδα χωρίς να κάνουν αγορά
  • 70% των πελατών διακόπτουν την αγορά, αφού έχουν τοποθετήσει προϊόντα στο καλάθι τους
  • 49% των καταναλωτών επισκέπτονται συνήθως 2-4 ιστοσελίδες πριν προβούν σε αγορά

Βασικές συμβουλές για το remarketing:

  1. Βρείτε παλαιότερους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας και μετατρέψτε τους σε αγοραστές, από όλο το διαδίκτυο και από όλες τις συσκευές, με το εύρος του καταλόγου της Google.
  2. Προσαρμόστε το μήνυμά σας σε κάθε χρήστη, με βάση τις σελίδες, τα προϊόντα και το περιεχόμενο που είχαν επιλέξει να δουν στην ιστοσελίδα σας.
  3. Χρησιμοποιήστε AdWords Remarketing Lists για search ads. Οι RSLA βελτιώνουν την απόδοση προσαρμόζοντας τα keywords, τα bids και τα δημιουργικά, με βάση την προηγούμενη δράση ενός χρήστη στις ιστοσελίδες τους.
    Ο ευρύς όρος «δώρο» είναι συνήθως εξαιρετικά δημοφιλής το Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο, που σημαίνει υψηλότερο κόστος per click και χαμηλότερη απόδοση στην επένδυση.
  4. Χρησιμοποιήστε dynamic remarketing. Η περίοδος των εορτών έχει πολλή κίνηση και τα Dynamic Search Ads σάς επιτρέπουν να οδηγήσετε πρόσθετη κίνηση στην ιστοσελίδα σας, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε μεγάλες λίστες από keywords.
  5. Χρησιμοποιήστε mobile remarketing. Αν η ιστοσελίδα σας δεν κάνει για συσκευές mobile, επιλέξτε απλά οι καμπάνιες σας να φαίνονται από συσκευές mobile.
Πηγές: Youtube Stats, 20140183 · Our mobile planet, Google, 2014 Google Confidential and Proprietary
Summary
Εποχιακό Internet Marketing: Showcase Χριστουγέννων
Article Name
Εποχιακό Internet Marketing: Showcase Χριστουγέννων
Description
Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν. Η καμπάνια σας είναι έτοιμη; Ας αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί από τις αναγκαίες αλλαγές στην διαδικτυακή της καμπάνιας, βάση της περιόδου.
Author
Publisher Name
8web
Publisher Logo