Ξεκινώντας με μια απλή γραμμή κώδικα πριν από 11 χρόνια, κανένας δεν μπορούσε να φανταστεί πως το WordPress θα έχει εξελιχθεί στην πλατφόρμα με πάνω από 74 εκατομμύρια ιστοσελίδες το 2014.

Ακόμη και σε μια μεγάλη γκάμα από ανταγωνιστές που προσφέρουν παρόμοια λειτουργικότητα, το WordPress εξακολουθεί να κυριαρχεί στην αγορά των CMS με μερίδιο αγοράς 21,9%.

Σε αυτό το άθρο θα μελετήσουμε το μέλλον του WordPress, οπότε είναι σημαντικό να αξιολογήσουμε τις τρέχουσες πρακτικές και τάσεις του WordPress, των χρηστών του, καθώς και της CMS βιομηχανίας γενικά.

WordPress-2003vs2014

Τα παρακάτω είναι καθαρά προσωπικές προβλέψεις και απόψεις, σχετικά με το μέλλον του WordPress:

– Προσαρμόζοντας το WordPress στις ανάγκες των εποχών
Τα τελευταία έτη, η ζήτηση για τις προηγμένες λειτουργίες έχει αυξηθεί καθώς όλο και περισσότεροι είναι οι προγραμματιστές που χρησιμοποιούν το WordPress για την κατασκευή εφαρμογών κινητών τηλεφώνων και πολύπλοκων ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το WordPress μπορεί να προσφέρει πολλές λύσεις σε τέτοιες προηγμένες χρήσεις ήδη. Ωστόσο, τα web trends, θα επηρεάσουν αρκετά τον πυρήνα του τα επόμενα έτη και η συνεχόμενη ζήτηση για νέες λειτουργίες θα αυξήσει την ανάπτυξη προσθέτων(plugins) και εικαστικών βελτιώσεων.

– Το WordPress ως Backend εφαρμογή για κινητά
Η άνοδος χρήσης έξυπνων κινητών τηλεφώνων είναι φοβερή. Ζούμε την εποχή του mobility, με το 58% των ενηλίκων στις ΗΠΑ να είναι κάτοχοι τουλάχιστον ενός smartphone, σύμφωνα με το Pew Research Internet Project.

Αναδυόμενες λύσεις όπως το AppPresser plugin – Φιναλίστ στο “About to Break competition” @ MacWorld 2014 – επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργήσουν εφαρμογές για κινητά χρησιμοποιώντας το WordPress.

apppreser

Αυτή η τρέχουσα τάση των καταναλωτών προς το mobile browsing, είναι μια ευκαιρία για το WordPress να κερδίσει ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των CMS.

Με το να ενσωματωθεί ένα API για RESTful εφαρμογές στο WordPress, θα μπορούσαν να υποστηριχθούν όλες οι mobile εφαρμογές από την πλατφόρμα.

– Το WordPress σαν Development Framework
Η ομάδα του WordPress έχει δώσει μεγάλη έμφαση στο να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη (User Experience). Κατά τη γνώμη μου, τα έχει καταφέρει περίφημα.

Κοιτώντας το μέλλον, θεωρώ πως θα εστιάσει στην εξέλιξη του WordPress σε ένα πλήρες CMS/Framework εφαρμογών.

Αυτή τη στιγμή, το WordPress δουλεύει φοβερά σαν πλατφόρμα δημοσίευσης, όπως αποδεικνύεται από τη χρήση του από τα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά, online magazines κ.τ.λ.
Το περιοδικό Time, το CNN, το Forbes.com, το Wired και το TechCrunch είναι μόνο μερικά παραδείγματα των ιστοσελίδων που βασίζονται σε WordPress.

Επίσης, υπάρχουν και πιο περίπλοκες περιπτώσεις χρήσης όπως e-shops, ανάπτυξη εφαρμογών κινητών τηλεφώνωn, βαριάς παραμετροποίησης και custom-functional ιστοσελίδες.

Το επόμενο βήμα είναι να εξελιχθεί η πλατφόρμα για να γίνει πιο εύκολη η προσαρμογή της από προγραμματιστές στις ανάγκες του project. Για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή μπορεί να μην είναι αδύνατο να “γυρίσεις” μια content publishing WordPress πλατφόρμα σε μια πλατφόρμα αγοραπωλησίας, ωστόσο η ομάδα του WordPress δεν έχει φροντίσει να κάνει την ζωή του προγραμματιστή εύκολη σε ένα τέτοιο σενάριο, αναγκάζοντας τον να αφιερώσει πολλές ώρες για development from scratch.

– Πού δεν χρειάζεται να αλλάξει το WordPress
Τα τελευταία χρόνια επιτυχίας έχουν αποδείξει έμπρακτα τη γνώση, την εμπειρία και το πάθος που κρύβεται στην κοινότητα του WordPress.

Όλοι μαζί, προγραμματιστές και χρήστες, καθένας με τον τρόπο του, έχουμε πετύχει σπουδαία πράγματα για το WordPress. Το WordPress αυτή τη στιγμή, μετά από τα εντυπωσιακά άλματα των τελευταίων ετών, κατατάσσετε σαν η πιο δημοφιλής πλατφόρμα Web παγκοσμίως.

Η κοινότητα του WordPress έπαιξε, παίζει και θα συνεχίσει να παίζει μεγάλο ρόλο στην συνεχή ανάπτυξη της πλατφόρμας, ώστε να ταιριάζει όσο το δυνατό περισσότερο στις ανάγκες των χρηστών και της εποχής, την κάθε δεδομένη στιγμή.

Summary
Το μέλλον του WordPress
Article Name
Το μέλλον του WordPress
Description
Ξεκινώντας με μια απλή γραμμή κώδικα πριν από 11 χρόνια, κανένας δεν μπορούσε να φανταστεί πως το WordPress θα έχει εξελιχθεί στην πλατφόρμα με πάνω από 74 εκατομμύρια ιστοσελίδες το 2014.
Author
Publisher Name
8web
Publisher Logo